Στα Γήπεδα των Ερυθρόλευκων Αθηναϊκών 80s Με Τον Πατέρα Μου.

Στα Γήπεδα των Ερυθρόλευκων Αθηναϊκών 80s Με Τον Πατέρα Μου.

gavros-7

Κείμενο: Σπύρος Χατζηγιάννης

Βερολίνο, 06.02.2017

Ο σοβαρός και ήρεμος επιστήμονας πατέρας μου έπλασε την αγάπη μου για τον Θρύλο με την επιστημονικών διαστάσεων ερυθρόλευκη ποδοσφαιρική προπαγάνδα του στην Αθήνα των 80s.

Μεγαλωμένος και γαλουχημένος στον Πλατανιά των Χανίων και στην Δραπετσώνα, ο πατέρας μου με επέλεξε ως τον εκλεκτό ανήλικο κολλητό του με τον οποίο έκανε τις Κυριακάτικες ερυθρόλευκες εκστρατείες του.

gavros-6

Καβάλα στο πράσινο Made in Japan Honda παπί του, διασχίζαμε επάνω σε δύο απωανατολίτικες ρόδες τους ζεματιστούς και ηλιόλουστους δρόμους της πόλης μας, σαν δύο Athenian Samurai Easy Football Riders.

Εξοπλισμένοι με τα ερυθρόλευκα κασκόλ μας φθάναμε στο ήπεδο εκστασιασμένοι.

gavros-1

Οι ιαχές του πλήθους μόλις μπαίναμε στο πανέμορφο μίνιμαλ προ-Καλατράβα Made by The Germans Ολυμπιακό Στάδιο έκαναν τις κόρες των ματιών μου να εκτοξευθούν στην Κυκλώπεια πλευρά της ύπαρξης τους καθώς το δέρμα μου ανατρίχιαζε και η καρδιά μου αισθανόταν ότι την καλωσόριζε μια πρωτόγονη tribal φυλή σε μια 90λεπτη ιεροτελεστία στον Αθηναικό ναό του Βασιλιά των Σπορ.

ÏËÕÌÐÉÁÊÏÓ - ÌÁÍÔÓÅÓÔÅÑ (ÔÓÁÌÐÉÏÍÓ ËÉÃÊ 2001)

NewSports 10/10/2001 O¤YM¦IAKOª – MANTªEªTEP ¡.

Ο κατά τα άλλα ήρεμος, πράος και λιγομίλητος κηδεμόνας μου μιλούσε στις κερκίδες του Ολυμπιακού Σταδίου άπταιστα γαλλικά. Η μαλακιά παιδική μου φωνή έκανε έτσι την προπόνησή της στην ανδρική κουλτούρα του εικονικού πολέμου της οπαδικής ρητορικής. Χέρι χέρι με τον πολεμιστή πατέρα μου πανηγυρίζαμε, αγκαλιαζόμασταν , απογοητευόμασταν, χαιρόμασταν, προβληματιζόμασταν.

Δύο κολλητοί με ένα ιδιαίτερα κοινό DNA.

gavros-2

Ζήσαμε ιστορικές ερυθρόλευκες στιγμές παρέα. Καθόμασταν στο πέταλο πίσω από την εστία των Θεσσαλών αντιπάλων μας όταν ο Αναστό έκανε το θρυλικό ψαλιδάκι του στο 2 – 0 του Ολυμπιακού απέναντι στην Λάρισα του σαγόνια Γιάτσεκ Γκμοχ, που έγινε έπειτα για πολλά χρόνια highlight στο intro κλιπάκι της Αθλητικής Κυριακής.

Ο Αναστό και ο Μητρό ήταν οι δύο θεοί μας στο πάνθεον της Ερυθρόλευκης αγάπης μας.

Και υπήρξαν και στιγμές όπου η μήνι του πολέμου έκανε τον Ταύρο πατέρα μου να φοβηθεί για τον Τοξότη γιο του. Μετά το τέλος από ένα μεγάλο ντέρμπυ με τον ΠΑΟΚ οι Θεσσαλονικείς εχθροί μας εκτόξευσαν Σαλονικές μολότωφ έξω από το Ολυμπιακό Στάδιο.

Ο κουλ Γιώργος άρπαξε την παλάμη μου και άρχισε νε τρέχει πιο γρήγορα και από τον Γιουσέιν Μπολτ έξω από το γήπεδο με την ονομασία Σπύρος Λούης. Όταν πέρασε η χουλιγκάνικη μπόρα περπατήσαμε αμίλητοι, κουρασμένοι και ιδρωμένοι στο σπίτι μας στην οδό Νυμφών του Νέου Ηρακλείου.

gavros-4

Στο τραπέζι της κουζίνας μας περίμενε ζεστό και ήρεμο το φαγητό της χαμογελαστής, γεμάτης κατανόησης και αγάπης και για τους δύο γαύρους μάνας μου.

Άλλη μία ποδοσφαιρική μάχη έφθασε στο τέλος της με τον σοβαρό και βαμμένο Ολυμπιακό πατέρα μου να με κοιτάει χαμογελαστός καθώς τρώγαμε με μανία το δείπνο μας πριν να αράξουμε έπειτα στο σαλόνι του σπιτιού μας για να παρακολουθήσουμε παρέα και πάλι την επική Αθλητική Κυριακή.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Στα Γήπεδα των Ερυθρόλευκων Αθηναϊκών 80s Με Τον Πατέρα Μου.

  1. Γ. Χατζηγιάννης

    Σπύρο καλό! Αν θελεις ανεβασε το και στο FB.

Leave a Reply

